به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, توسط saman |

 

تو را به جای همه کسانی که نشناختم دوست می دارم

تو را به خاطر روزگارانی که نمی زیستم دوست می دارم

   

   تو را به خاطر گلها دوست می دارم

      تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

               تو را به جای همه کسانی که دوست نداشتم دوست می دارم

  

                        

وقتی کسی رو دوست داری داری حاضری جون فداش کنی

حاضری دنیا رو بدی فقط یه بار نگاش کنی

بخاطرش داد بزنی بخاطرش دروغ بگی

رو همه چی خط بکشی حتی رو برگ زندگی

وقتی کسی تو قلبته حاضری دنیا بد باشه

فقط اونی که عشقته عاشق رو بلد باشه

قید تموم دنیا رو بخاطر اون بزنی

خیلی چیزارو میشکنی تا دل اونو نشکنی

وقتی بشینه به دلت از همه دنیا میگذری

تولد دوبارته اسمشو وقتی میبری

حاضری جونتو بدی یه خار توی دستاش نره

حتی یه ذره گردو خاک تو معبد چشاش نره

حاضری هر جا که بری به خاطرش گریه کنی

بگی که محتاجشیو به شونهاش تکیه کنی

حاضری که به خاطر خواستن اون دیوونه شی

رو دست مجنون بزنی با غصه ها هم خونه شی

حاضری هر چی گل داریم دونه به دونه بشماری

  بسوزی از تب نگاش اسمشو وقتی میاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.